FANDOM

Imgres-0
Elementorzy (ang. Elementors) to inny gatunek Potworów Ultralinkowych, które przedstawione są pod postacią żywiołowych stworów o dosyć podobnej posturze i twarzach (z wyjątkiem Mega- i Ostatecznego Elementora).

Ognisty Elementor Edytuj

Pierwszy Elementor, który pojawił się na ekranie. Jego postać zbudowana jest przede wszystkim z ognia, płomieni oraz rozgrzanych do czerwoności skał. Posiada wysoko rozwiniętą umiejętność pyrokinezy- kontroli ognia.

Ziemny Elementor Edytuj

Jest to drugi Elementor pojawiających się w serialu, zbudowany jest z ziemi i brązowych skał. Potrafi kontrolować glebę, skały i błoto za pomocą zdolności terrakinezy.

Wodny Elementor Edytuj

Trzeci, również potężny Elementor, składający się z gęstej wody. Pojawia się nieco później niż Ognisty i Ziemny Elementor. Dzięki swojej aquakinezie może przemieszczać się przez każdą wodę, jezioro, morze, rzekę czy też ocean, potrafi zmieniać kształt oraz strzelać wodą.Może też zamieniać się w kule wody i uderzać sobą w przeciwnika, atak ten wykorzystuje pierwszy raz w The Return Of Makino.

Powietrzny Elementor Edytuj

Najpotężniejszy z czterech pierwszych żywiołów, wydaje być się rónież ich liderem. Pojawia się z nich najpóźniej- dopiero w "Element zaskoczenia: część 1". Potrafi latać, zmieniać ciśnienie powietrza oraz tworzyć tornada za pomocą aerokinezy, którą dysponuje.Umie sam zamienić się w tornado dzięki czemu potrafi zmienić trajektorię pocisku który w niego leci i odwrócic go w stronę atakującego.Jak w przypadku Wodnego E. atak fizyczny nie jest zbyt skuteczny.

Ogniowo/Wodny Elementor Edytuj

To połączone elementory Wody i Ognia.

Ziemno/Powietrzny Elementor Edytuj

To połączone Elementory ziemi i powietrza.

Ostateczny Elementor Edytuj

Elementors
Niesamowicie potężny Elementor składający się z czterech pierwszych Elementorów.Powstał przez wypadek elementorów w bazie N-Teku.

Metalowy Elementor Edytuj

Piąty Elementor debiutujący w 2 sezonie. Jest niezwykle wytrzymały i silny posiada również umiejętność zmiany kształtu oraz ferrokinezy- kontroli żelaza.Jak pokazano w odc.,,Łowca ultrainków" jest silniejszy od Ostatecznego E..Jest to Metalink a nie jak inni elementorzy ultralink. Jest ze względu na swój carakter bardzo nielubiany przez innych elementorów.

Mega Elementor Edytuj

Połączenia wszystkich pięciu Elementorów w formie jednego, ogromnego monstrum którym przewodzi Metalowy Elementor.Powszaje na skutek wchłonięcia Ostatecznego Elementora przez Metalowego Elementora.