FANDOM

Max Steel to kanadyjski serial animowany wyprodukowany przez Mattel Playground Productions, Nerd Corps Entertainment i FremantleMedia Kids & Entertainment. Jest to remake poprzedniej serii o Maxie Steelu z 2001 roku, oraz jest bazowany na linii zabawek firmy Mateel o tej samej nazwie.

FabułaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Max McGrath wydaje się być zwyczajnym chłopakiem, jednak pewnego dnia zaczyna dziać się z nim coś niepokojącego. Po tym jak przeprowadza się do Copper Canyon City poznaje nowych kolegów, szkolnych rozrabiaków oraz wielkich złoczyńców, którzy próbują zdobyć jego TURBO Energię. Max musi dołączyć do tajnej organizacji N-Teku by z pomocą swojego nowo poznanego przyjaciela, kosmity Steela pokonać Trans-Human Industries przed przejęciem władzy nad światem. Przechodzi także wiele bitew z żywiołowymi Elementorami, straszliwym Extroyerem i jego zbójami oraz potężnym Dreddem. Max także pomaga Steelowi w poszukiwaniu informacji skąd pochodzi i co N-Tek ukrywa przed nimi.

Sezon 2Edytuj

Na Ziemię przybywają Złe Ultralinki, Max ma znowu pełne ręce roboty. Ponadto pojawia się nowy piąty, metalowy Elementor, który potem wchłania Ostatecznego Elementora, tworząc Mega Elementora. Max wraz z Steelem poznają swoją przeszłość i więcej informacji na temat ojca Maxa. Makino postanawia odwiedzić Ziemię, na szczęście Maxowi udaje się go pokonać. Max i Steel również na tropie tajemniczego urządzenia stworzonego przez Ja'Ema, noszącego nazwę "Turbo gwiazda", jednakże Ferrus ostrzega Maxa, że to wysoce potężna broń, która spowodowała śmierć ojca Maxa.

OdcinkiEdytuj

Osobny artykuł: Odcinki

PostacieEdytuj

BohaterowieEdytuj

WrogowieEdytuj

Morphoidy

Tryby TurboEdytuj

Osobny artykuł: Tryby TURBO

FilmEdytuj

Osobny artykuł: Max Steel

W 2016 roku ukazał się pełnometrażowy, fabularny film o tytule "Max Steel".

GryEdytuj

Gry OnlineEdytuj

Gry MobilneEdytuj

SprzętEdytuj

Osobny artykuł: Technologia

LokalizacjeEdytuj

Osobny Artykuł: Lokalizacje

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwszą serie Max Steel rozpoczęto w 2000 r. lecz niezbyt przypominała tą z 2013.