FANDOM

Miles Dredd to główna postać antagonistyczna w serialu. Jeden z najpotężniejszych wrogów Max Steela. Wykorzystuje TURBO Energię Maxa aby, przeżyć ponieważ w wyniku wydarzeń z przeszłości musi mieć Turbo Energię. Przerabia ją w czerwoną, negatywną TURBO Energię. Jest to również były agent N-Teku, będący również jego współzałożycielem.

Imgres-3.jpg

Osobowość Edytuj

Dred chce tylko władzy nad ziemią i zrobi wszystko aby ją zdobyć co można zobaczyć kiedy prawie zabił Jima McGratha by wykorzystać jego turbo energię dla osobliwego zysku.Dred troszczy się tylko o siebie jak jest to pokazane kiedy poszukiwał wszelkiego sposobu na pozyskanie turbo energi aby przeżyć nie dbając o życie innych.Miles nie troszczy się zbytnio o to zkim musi wspułpracować aby osiągnąć swój cel.Miles wydawał się być charyzmatyczny w kontaktach z innymi złoczyńcami, takimi jak Extroyer.Dred jest też cichy,zdradziecki,manipulacyjny i inteligętny.W Maxsimum Morphos Dred ujawnia zamiłowanie do stylu gotyckiego gdyż jego nowa kryjówka jest urządzona właśnie w tym stylu.W tym budynku jest wiele posągów i obrazów nowego gospodaża co oznacza że Dred ma wiele szacunku dla siebie.

Wygląd Edytuj

Miles Dred to wysoki człowiek o niemal bladej, białej skórze. Ma proste, brązowe włosy i czerwone oczy.We wspomnieniach w których występował większość czasu nosił czarne ubrania składające się z czarnych spodni, czarnego garnituru i czarnych butów.Nosi zbroje, która pomaga mu kontrolować turbo energię , którą absorbuje. Główny tryb kombinezonu jest czarny z kilkoma otworkami na klatce piersiowej świecącymi na czerwono.Ramiona zbroi mają ostre krawędzie. W środku jego klatki piersiowej ma urządzenie( które pomaga mu strzelać turbo energią lub ją wchłaniać), które ma kształt diamentu. Takie otwory ma też na dłoniach i ustach swojego hełmu. Jego hełm ma ostre krawędzie na dole, które sprawia, że ​​wygląda jak kozia bródka.

W trybie n. turbo Koks (nazwa wymyślona przez autora artykułu)  , Miles ma większą mase a metalowe części zbroi zmniejszyły się do minimum , zastępuje je negatywna turbo energia. W swoim trybie Miles Dred jest w stanie dodatkowo wchłaniać turbo energię przez usta i klatkę piersiową. Urządzenie na klatce piersiowej wygląda inaczej w tym trybie (Ale nadal ma kształt diamentu). Ponadto, zbroja otoczona jest tak jakby falami Negatywnej turbo energii. Jest też znacznie wyższy niż w jego poprzednim trybie, o podobnej wysokości do Maksa w trybie Turbo Siły .

Umiejętności Edytuj

Już wkrótce...

Historia Edytuj

W przeszłości zajmował się rozwojem N-teku razem z Forgem Ferrusem oraz Jimem Mc'Grathem.

Występy Edytuj

Już wkrótce...

Ciekawostki Edytuj

Już wkrótce...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki