FANDOM

Stub-icon.png UWAGA! Słaba TURBO Energia!
Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

N-Tek to tajna organizacja, którego głównym celem jest ochrona świata przed istotami pozaziemskimi (m.in. Ultralinkami) oraz Dreddem.

Historia Edytuj

N-TEK został założony przez Forge'a Ferrusa, Molly McGrath, Milesa Dredda i Jima McGratha w odpowiedzi na zbliżający się atak Makina. Pomimo że była to główna dyrektywa organizacji, N-Tek zajmuje się też innymi problemami które mogą zagrażać bezpieczeństwu Ziemi.

sprzęt Edytuj

umundurowanie Edytuj

broń Edytuj

broń specjalna Edytuj

C.Y.T.R.O. - robot sterowany przez Roberto

Max Steel jest niepodważalnie uważany za najlepszą linię obrony przed ultralinkami jaką ma w zanadrzu N-TEK. Pierwszym Maksem Steelem był duet Jima McGratha i Steela. Po zaginięciu Jima jego zastąpił go jego syn - Max.

turbo gwiazda miała być bronią ostateczną w walce z Makinem, jej źródłem energii Miała być Turbo energia wytwarzana przez Jima (a kontrolowana przez Steela). Niestety projekt został porzucony po wypadku w trakcie testu urządzenia.

członkowie Edytuj

założyciele Edytuj

personel Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • w przypadku śmierci głównodowodzącego organizacji, rolę dowódcy otrzymuje główny technik - jest to ustęp w prawie powstały za życia Jima McGratha.
  • nie wiadomym jest od jakich słów powstał skrótowiec N-TEK

nieścisłości Edytuj

  • pomimo, że N-TEK jest tajną organizacją to grupa dziennikarzy została wpuszczona na teren organizacji.
  • N-TEK ma kilka martwych i kolidujących ze sobą praw:
    • za życia Jima, główny technik N-Teku miał o wiele więcej praw i obowiązków. Po śmierci Jima zmniejszona została odpowiedzialność w tym zakresie - m.in. Roberto, pomimo swojego statusu, nie ma dostępu do części informacji - nie przekłada się to jednak na regulamin organizacji, który pozostał niezmieniony od czasów jego założenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki