FANDOM

Images.jpg

== Ognisty Elementor ==

Ognisty Elementor znany również jako Ogniowy Elementor (z ang. Fire Elementor) to jeden z Elementorów, który jako pierwszy z nich pojawia się w serialu, już w pierwszym odcinku. Ognisty Elementor jest wysoce agresywny oraz posiada potężną moc pyrokinezy.

WyglądEdytuj

Ma zgarbioną sylwetke przez co biega na 4 kończynach Jest on zbudowany z płonącej skały wulkanicznej i przypuszczalnie lawy w środku.Na czole posiada jak każdy elementor kryształ/ultraink który jest jego czułym punktem.

ZachowanieEdytuj

Jest najbardziej agresywny z całej elementorzej ekipy.Przez 16 lat na ziemi tak jak pozostałe 3 elementory częściowo stracił oddanie Makinu.

UmiejętnościEdytuj

Ma całkowitą kontrole nad ogniem dzięki zdolności pyrokinezy.Może miotać kulami ognia , rozniecać ogień gdzie chce , parzyć samym dotykiem i wysyłać strumienie ognia w przeciwnika.Jest skoczny oraz szybko biega na 4 kończynach.Może połączyć się z pozostałą trójką i zyskać dodatkowe moce i (w filmach) z elementorem wody.

HistoriaEdytuj

Na początku był zwykłym ultrainkiem lecz po połączeniu z ogniem stworzył ogniowego elementora i walczył po stronie Makina.Po klęsce ultrainków na ziemi został porzucony na naszej planecie przez 16 lat.Po pojawieniu się Maksa Steela został wysłany przez Dreda aby schwytał chłopaka i udało by się mu to gdyby przez przypadek nie rzucił nim w powietrze wiele metrów dalej przez co E-Ntek go uratował.Następnie z ziemnym elementorem przybył do centrum miasta aby ponownie sprubować złapać Maksa Steela.Zostaje jednak ZGASZONY( [: ) kiedy chciał zabić mame i wujka Maksa przez ,,rzut Steelem" i ewakuowany przez z. elementora.Potem pojawił się ponownie aby walczyć z N-tekiem w THI ale przegrał. Reszte nie spojleruje.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to pierwszy rodzaj elementora który pojawił się w serialu.
  • Przez jego jasność trudno wypatrzeć kryształ na czole.
  • Kiedy dostał kulą wody od wodnego elementora nie zgasł lecz kiedy agenci N-teku obezwładnił strzałami z blaserów zgasł momentalnie co jest sprzeczne z prawami fiziki.

GaleriaEdytuj

88969bd7f568bcdb1bdfd66497769c1a.jpg

Zabawkowy O. Elementor

Więcej z Fandomu

Losowa wiki