FANDOM

Stub-icon.png UWAGA! Słaba TURBO Energia!
Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
N'baro Atksteel X377
150px}}
Podstawowe informacje
Gatunek: Ultralink
Płeć: mężczyzna
Pseudonimy: Steel

Max Steel (alter-ego)

Relacje
Sojusznicy i przyjaciele: Max McGrath (partner)

Jim McGrath (pierwszy partner)

Wrogowie Makino

łowcy ultralinków

Umiejętności
Moce i zdolności: manipulacja TURBO energii

telepatia

Szczegóły wizerunku
Szczegóły medialne
Galeria Postaci

Steel właściwie N'baro Atksteel X377 jest to główny bohater serialu. Jest on nietypowym Ultralinkiem, który zbuntował się przeciwko swojemu twórcy - Makinowi - pomagając Ja'emowi Mk'rahowi walczyć z Ultralinkami na planecie Tachion.

Po śmierci Ja'ema, poznał jego syna- Maxa z którym stworzył postać Maxa Steela.

OsobowośćEdytuj

Od początku Steel był nietypowym ultralinkiem który, w przeciwieństwie do swoich pobratymców, nie działał zgodnie z dyrektywami Makina. Steel posiadał samoświadomość i sumienie, które, po spotkaniu z Ja'em, zmusiło go do buntu przeciwko swojemu władcy i dezercji z pola bitwy na planecie Tachion.

Uwielbia wytwory kultury popularnej w szczególności komiksy o superbohaterach i seriale policyjne.

Steel jest sarkastyczny. Uważa się za eksperta w kontaktach międzyludzkich, w szczególności w sprawach sercowych.

WyglądEdytuj

Już wkrótce...

UmiejętnościEdytuj

Jako ultralink, Steel potrafi manipulować TURBO Energią którą pobiera od swojego żywiciela. W połączeniu z umiejętnościami swojego partnera Steel jest w stanie kreować "tryby" które pomagają w walce. Po zsynchronizowaniu się ze swoim żywicielem Steel jest trwale połączony telepatycznie.

Wady Edytuj

Niestety dzięki jego symbiozie Steel jest w stanie samodzielnie funkcjonować tylko osiem godzin, po tym czasie następuje wyczerpanie zasobów turbo energii, co może skutkować jego "śmiercią".

Jako maszyna Steel jest podatny na wirusy komputerowe i uszkodzenia systemów. Podczas resetu jego oprogramowania może dojść do utraty pamięci.

CiekawostkiEdytuj

  • Steel utrzymuje dobre kontakty z Roberto.
  • gdy Max był niemowlęciem Steel był jego ulubioną zabawką.
  • Steel jest poszukiwany przez wszystkie strony konfliktu: Makino pragnie jego unicestwienia jako dezertera a łowcy ultralinków chca go zgładzić gdzyż wciąż widzą w nim sługę Makina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki