FANDOM

Tryb TURBO Podstawowy
TURBO Base Mode
250px}}
Moce i zdolności: Zwiększona siła
Zwiększona szybkość
Zwiększona wytrzymałość
Kontrolowanie TURBO Energii Maxa
Wytrzymałość na toksyny
Pierwsze użycie: Zjednoczenie: część 1
Galeria TURBO Trybu

Tryb TURBO Podstawowy (ang. TURBO Base Mode) jest to pierwszy tryb użyty przez Maxa kiedykolwiek.

WyglądEdytuj

Tryb ten ma humanoidalną budowę. Składa się głównie z białych, ciemno-szarych oraz turkusowych części. Na klatce piersiowej posiada również symbol będący miejscem podłączenia Steela.

Moce i zdolnościEdytuj

Tryb TURBO Podstawowy posiada zwiększoną siłę, szybkość oraz wytrzymałość. Może także kontrolować i optymalizować TURBO Energię Maxa. Tryb ten jest także zdolny wytrzymać niebezpieczne toksyny, pokazane jest to niejednokrotnie podczas walk z Toxzonem.

WadyEdytuj

Tryb ten niestety nie posiada zbyt wielu mocy. Nie chroni też użytkownika od upadku z wysokich miejsc.

HistoriaEdytuj

Tryb TURBO Podstawowy pierwszy raz pojawił się w odcinku "Zjednoczenie: część 1", podczas gdy Steel poznał Maxa i się z nim połączył.

UżyciaEdytuj

Tryb TURBO Podstawowy jest głównym trybem Maxa Steela i został pokazany w każdym odcinku.

CiekawostkiEdytuj

  • Ten tryb posiada możliwość wyłączenia hełmu/maski.
  • W przeciwieństwie do innych trybów TURBO, by aktywować ten Max krzyczy jedynie "Włącz TURBO!", podczas gdy do innych (z wyjątkiem trybu kamuflażu wykrzykuje po "Włącz TURBO!" nazwę danego trybu np. "Włącz TURBO! Siła!".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki