FANDOM

Ziemny Elementor

Ziemny Elementor (z ang. Rock elementor) to jeden z elementorów który jako drugi z nich pojawia się w serialu w 3 odc. .Jest nieco silniejszy niż Ognisty Elementor i posiada moc Terrakinezy czyli kontroli błota ziemi skał betonu i tego typu rzeczy .

Imgres-1.jpg

Ziemny Elementor

Wygląd Edytuj

Składa się gównie ze skał i z kamieni.Na plecach ma wystające kamienne stalaktyty,dłonie są 3 palcowe .Ma jak inne elementory jasny kryształ/ultraink na czole który w jego przypadku jest dobrze widoczny.Po bokach są dziury które można uznać za jego oczy.Szczęka jest zakończona ostrymi kamieniami skierowanymi w stronę gardła.

Zachowanie Edytuj

Ziemny Elementor jest wmiare agresywny.Szczegulnie się wścieka kiedy namierzy Maksa Stella.Na początku serialu często występuje z Ogniowym elementorem lecz póziniej już nie.Kiedy walczy to częśćej wali w wrogów z piąchy niż kożysta ze swoich mocy.Jak pozostała trójka przez 16 lat na ziemi częściowo stracił oddanie Makinu.

Umiejętności Edytuj

Kontrola nad gruntem dzięki terrakinezie,robienie tuneli w ekstrymalnym tempie i kontrola nad korzeniami w gruncie.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to drugi Elementor jaki pojawił się w serialu.
  • Wydaje się być mało inteligentny zato bardzo brutalny.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki